Δευτέρα 23 Ιουλίου 2007

Φωτογραφίες απο το Ζουλοπάρτι

Μια και το flickr έχει τιγκάρει, είπα να βάλω εδώ μερικές φωτογραφίες. Με πρόσωπα αυτή τη φορά, γιατι μέχρι τώρα δεν έβαζα καθόλου πρόσωπα.

Απο το αποχαιρετιστήριο πάρτυ που κάναμε σε μια Γαλλίδα, τη Ζουλί, και μετά (απο αρκετό αλκοόλ) παίξαμε μπουγέλωμα. Ε, αμα έχεις 2 βραζιλιάνους και έναν ιταλό, δεν έιναι δύσκολο να γίνει χαμός στο πάρτι. Ο μόνος Γερμανός που μένει στην όροφο ξενέρωσε και κατα τις 4μησι το πρωι σηκώθηκε απο το κρεβατι του και ήρθε στην κουζίνα με ξινισμένη μουρη να φτιάξει πρωινο. Βουτηξε τα ψωμιά και τις μαρμελάδες του και κρύφτηκε πάλι στο δωμάτιο του. Δεν τόλμησε να πει τίποτα όμως. Μόνο η Λουρδες απο την Παραγουάη γκρίνιαζε την άλλη μέρα αλλα αυτή ποιός την ακούει; Ε, κατα τις 5 και κάτι το διαλύσαμε, αλλοι είχαν διάβασμα την άλλη μερα, εξεταστική βλέπεις, μερικοί πήγαν στο φοιτητικό κλαμπ που δουλεύει ο Αλεξ για να συνεχίσουν...



Εγω η Εστέλ (Γαλλίδα), ο Σίλβιο (Γερμανός) και εγώ (η μελαχρινή είμαι)



Οι φίλες μου, η Μαγδα η πολωνέζα και η Εστέλ



Χε, νηφαλιοτατος ο φωτογράφος, την κάτω σειρά την εχει κόψει ο βλάκας, αλλά δεν έχω άλλη φωτογραφία. Εγω έχω ήδη αλλάξει 2 μπλούζες και πάλι βρεγμένη είμαι. Απο πάνω αριστερά Εστέλ, Μαρσέλ (βραζιλιάνος), εγώ, Ζουλί (Γαλλίδα), Ντάνα (Ρουμάνα), Φάμπιο (ιταλός), Ιωάννα (Ρουμάνα) και Αλίνα (Ρουμάνα). Και αποκάτω κομμένοι Μαγδα και Ζοζε (βραζιλιάνος)



Νοου κομμεντς, χεχε!

Δεν υπάρχουν σχόλια: