Παρασκευή 20 Ιουλίου 2007

Γερμανικά γκομενάκια

Οι Γερμανοί είναι εκ φύσεως ξενέρωτοι. Το έχουν στο DNA τους... Ωπς παιδια...μια στιγμούλα... "Μπαμπα και μαμα το θέμα δε σας ενδιαφέρει νομίζω, εχετε περάσει απο την κατάλληλη ηλικια, να χωρίσετε τώρα μάλλον δεν παίζει, οποτε αδειάστε μας τη γωνια παρακαλώ! Υπάρχει πάνω δεξιά ένα κομπάκι που λέει Χ. Αυτο πατάμε. Ετσι μπραβο."

Εντάξει, τους έδιωξα. Μα τι πράγμα κι αυτο, να διαβαζουν οι γονεις σου το μπλογκ σου! Τσ τσ τσ... Τι έλεγα λοιπόν; Αν ναι. Οι Γερμανοι είναι τόσο ξενέρωτοι όσο δεν παέι. Στην πραγματικότητα δεν καταλαβαίνεις ποτε αν στην πέφτουν η όχι γιατι πάνε τόσο εμμεσα και τοσο απεξω απεξω που δεν καταλήγουν ποτε. Σε έχουν τρελάνει στο μπουρου μπουρου, στα email στις προσκλήσεις για παρτι, για κλαμπ, για ότι μπορείτε να φανταστείτε (βλέπε και την πεζοπορία στη Σαξωνική Ελβετία, 3 ποστ παρακατω, χιχι ντροπή μου). Εμένα προσωπικά με βολεύει αυτό, γιατι και επωφελούμαι απο ολες αυτές τις προσκλήσεις και εξασκώ τα καθημερινά γερμανικά μου. Γιατι άλλα τα "ερασμιτικα" γερμανικά, που είναι ένα στανταρ λεξιλόγιο τοσων λέξεων που τις ξέρουμε όλοι και συνενοούμαστε και άλλα τα γερμανικά των γερμανών που θα χώσουνε στην πρόταση δεκα λέξεις που δε σημαίνουν τίποτα (βλέπε mal, doch, hin κλπ) και αντε μετά εσύ να βγάλεις νόημα. Τελος πάντων. Και αυτή η ξενερωτίλα των γερμανών με βολέυει κιολας γιατί αφου πάνε πάντα απεξω απεξω και δεν καταλήγουν ποτέ, δεν έρχομαι και σε δύσκολη θέση. Γιατι δόξα τω θεώ, γκομενικώς δεν ψάχνομαι αυτό τον καιρο. ;-)) [Θα μου πεις, μπορεί εσύ να είσαι φαντασμένη και να νομίζεις ότι όλοι στην πεφτουν, ενω αυτοι απλά σου μιλάνε. Παίζει κι αυτο, αλλά με μικρές πιθανότητες γιατι το 90% των γερμανών που έχω γνωρίσει είναι όλως τυχαίως άντρες. Πως γίνεται λοιπόν; Τοσο πολύ ενδιαφέρονται όλοι αυτοι για την Ελλάδα και τους αρχαίους έλληνες και το ελληνικό αλφάβητο και όλες αυτες τις κλασικές μλκ που με ρωτάνε όλοι κάθε φορά στην αρχη; Και τι δηλαδη, δεν υπάρχουν κοπέλες που ενδιαφέρονται τοτε;]

Για όσους(-ες) ψάχνονται γκομενικα όμως να πω ότι σε γενικές γραμμές οι Γερμανοί κάτι λένε, γιατι έχουν αυτό το πιο πολιτισμένο και λιγότερο μπρουταλ στυλάκι σε σχέση με το μέσο Ελληνα. Και είναι και πιο αθλητικοί τύποι, και έχουν διαφορετικό σωματότυπο, εν ολίγοις παντα το διαφορετικό το βρίσκεις ωράιο. Εχουνε και το κλασικο ξανθο ή καστανόξανθο μαλλί, με γαλανά μάτια, αυτό το ξέχασα. Βεβαια αν σας ενδιαφέρει γερμανός, πρέπει να του την πεσετε εσείς, γιατι αμα περιμένετε απο αυτόν σωθηκατε. Ψιλοψαρώνουν νομίζω και με τις μεσογειακές, έ, άλλο στυλ, άλλο ταμπεραμέντο, πώς να το κάνουμε! Κορίτσια τον γερμανό μπορείτε να τον έχετε του χεριού σας. Ανετα. Αυτοί δεν ξερουν απο νάζια και τετοια, και οι Ελληνίδες είμαστε μανούλες σε αυτα. Σε ενα τετοιο Ελληνογερμανικό ζευγάρι που έχω γνωρισει, η κοπέλα τον έπαιζε τον τύπο κανονικότατα! Ενα πολύ σημαντικό σημείο βέβαια, είναι να μην ξενερώσετε αν σας βγάλει έξω και όταν έρθει το γκαρσονι να πληρώσετε, αυτος πει "γκετρεντ" δηλαδή χωριστα. Και προσέξτε: Αν παρολα αυτα πάει να πληρώσει μην του κανετε τα κλασικά νάζια, "όχι μη μου πληρώσεις το ποτο" και πάτε να του δώσετε το πεντάευρω, γιατι να ξέρετε, θα πει "καλα" και θα το πάρει! Το έχω πάθει ΑΠΕΙΡΕΣ φορές!! Αφήστε τον να πληρώσει τον άνθρωπο, καταευχαριστήστε τον, πνίξτε τον στα danke, μη σας πει και αχάριστες, αλλά μέχρι εκει. (χιχι, ντροπη μου πάλι!)

Για τις Γερμανίδες τώρα. Ο μύθος που λέει ότι οι Γερμανίδες είναι γκομενάρες είναι ψέματα. Γκομενάρα είναι μια στις 20. Ολες οι άλλες εχουν μεν γαλανά μάτια, (το ξανθο μαλλί παίζεται) αλλά ντύνονται κάπως...όχι και τόσο θηλυκα. Αφήστε που μπορει να έρθουν στο παρτι με το σπορτεξακι. Και αυτή η μια γκομενάρα ουτε που θα γυρίσει να σας κοιτάξει γιατι θα είναι εντελώς ψωνισμένη, και άμα είναι σε γερμανικό έδαφος δε θα καταδέχεται να μιλήσει σε αλλοδαπούς. Ε, αμα είστε σε ελληνικό έδαφος και ειδικά σε κανένα νησάκι κλπ κάτι μπορεί να γίνει ;-) Νομίζω όμως ότι γενικά η ελληνική αντρίλα μετράει, αφού έχουν αυτούς εδώ τους ξενέρωτους τύπους τι να κάνουν κι αυτες; Ειδικά αν είστε μαυρισμένοι και το παίζετε κουλ τύποι. Αυτες οι καψερές, κάθε τρεις και λίγο στα σολάριουμ τρέχουν, για να αποκτήσουν αυτο το αηδιαστικό ψεύτικο χρωμα. Τα σολάριουμ είναι περισσότερα κι απο τα περίπτερα (που λεει ο λόγος δηλαδή γιατι στην ξενιτιά οπως εχουμε ξαναπει, δεν έχουν περίπτερα) Και γι'αυτο βλέπετε και στην Ελλάδα τα ζευγάρια, άντρας έλληνας-γυναίκα γερμανίδα, αλλά το αντίθετο εξαιρετικά σπάνια.

Αυτα είχα να πω επι του θέματος. Ενα ολοκληρο ποστ με προκαταλήψεις για τους Γερμανούς. Θα γραψω κι άλλο ενα ποστ κάποια στιγμη με τα ερασμίτικα γκομενάκια και εκει να δείτε προκαταλήψεις και κλισε που έχω να σας μεταδώσω. Οτι οι βραζιλιάνοι είναι γκομενάκια, ότι οι σκανδιναβοι είναι σκατα και τέτοιες ωραιότατες γενικεύεσεις. Πολύ γουστάρω! Τώρα εσεις καλό είναι να έχετε στο μυαλό σας ότι αυτα τα λέω εγω μόνο και ότι την έχω αυτη την τάση να υπεραπλουστέυω και να γενικέυω, αλλα το κάνω για πλακα. Στο κάτω κάτω είπαμε, εγω δεν ψάχνομαι, κάνω όμως λίγο τη ντοκτορ Ρουθ, έτσι για να περνάει η ώρα. Αντε γεια τώρα, πάω στην εστία της Ντανας, να μαζευτούμε όλοι στην κουζίνα της να διαβάσουμε. Λέμε τώρα!

ΥΓ. Και μη φανταστείτε ότι εγω είμαι καμια ωραία και λέω ότι μου την πέφτουν (ή προσπαθούν να μου την πέσουν) οι Γερμανοι. Εχουμε πει, ωραία ηλεκτρολόγα δεν υπάρχει, μήν αρχίσετε να αναρωτιέστε λοιπόν. Αλλά είπαμε, το διαφορετικό πάντα μετράει,επειδή βλέπουν το μαύρο (όχι βαμμένο) μαλλί. [Ναι, μερικές Γερμανίδες το βάφουν επίτηδες μάυρο το μαλλί τους] Διαφορετικό λουκ, διαφορετικός σωματότυπος, διαφορετική συμπεριφορα, διαφορετική κουλτούρα. Αυτο είναι όλο.

2 σχόλια:

Suspect είπε...

Δεν εχεις ξοφλησει αν εχεις μια καλη blog ιστορια να διηγηθεις.

Matt είπε...

Κολόφαρδη!!!! Γερμανία ε; μπράβο μπράβο. Πριν μια βδομάδα ήμουν εκεί, καλά η χώρα είναι γαμάτη! Διαφωνώ πάντως με αυτά που λες για τις Γερμανίδες. Τις βρήκα ευγενέστατες, άψογες στην επικοινωνία στην αγγλική και ΓΚΟΜΕΝΑΡΕΣ!!!!
Μάνθος
Άντε δες και το blog μου να με βρίσεις λίγο, τώρα το φτιαξα...
www.matt7114.blogspot.com
Ciao