Παρασκευή 13 Ιουλίου 2007

Χτες το βράδυ

Τελικά ήταν πολύ ωραία στη βραζιλιάνικη βραδιά, ήταν τίγκα στους ερασμίτες και το καιπιρίνια είχε 3 ευρώ (4 με το πφαντ αλλά το παίρνεις πίσω το ευρώ μετά). Μέχρι τις 3:30 κάτσαμε εκέι, μέχρι που φύγαμε γιατί πατήσαμε καταλάθος το κουμπί στο μπαρ που ακουγεται μια σειρήνα και σημαίνει ότι κερνάς όλους όσους είναι κοντά στο μπαρ και οι βλάκες δεν καταλάβαιναν ότι το κάναμε κατα λάθος και ζητούσαν να πληρώσουμε το μπουκάλι που έκανε 7,50 ευρώ και λέγανε διαλέξτε κόκκινο ή πράσινο μπουκάλι... τστστσ, γερμανοί...Οπότε φύγαμε εννοείται, τι να κεράσεις λικέρ πεπερμιντ; Δε λέει. Μετά πηγαμε με μια έλληνίδα βόλτα με τα ποδήλατα και περάσαμε από την παλιά πόλη και μετά κατεβήκαμε στον Έλβα και πήγαμε βόλτα καταμήκος του ποταμού μέχρι εκεί που είναι τα beach bar με την ψεύτικη άμμο και τα beach volley. Εννοείται ότι είχε ξημερώσει και ήταν τέλεια... Στη Γερμανία τέτοια εποχή αρχίζει να χαράζει απο τις 4 το πρωί και τη νύχτα έχει φώς μέχρι τις 11 παρα. Αυτή είχε μάθημα εντωμεταξύ στις 8, και έπρεπε να πάει. Τώρα τι έκανε, δεν ξέρω... Πολύ ωραία ήτανε πάντως...

Σήμερα πρέπει να διαβάσω λίγο Blitzschutz (προστασία απο υπερτάσεις) και μετά το βράδυ έχω 4 πάρτι, ένα της ιατρικής, ένα που το κάνει μια ρουμάνα θεοπάλαβη επειδή είχε γενέθλια, ένα αποχαιρετιστήριο εράσμους πάρτι στο new feeling που θα έχει και 100 λίτρα τσάμπα μπύρα (σιγά την ποσότητα) και ένα σάλσα πάρτι που με καλέσανε κάτι γερμανοί αλλά εννοείται ότι δε θα πάω ;-) Στης ιατρικής θα πάω και για λίγο γιατί αυριο θα πάω για πεζοπορία στη Σαξονική Ελβετία (εδώ δίπλα στη Δρέσδη είναι, με το S-bahn θα πάμε) Θα πάω με κάτι Γερμανούς που ξέρουνε απο αυτά γιατί την άλλη φορά είμασταν μεν πολλά άτομα και ήατν ωραία αλλά το είχε οργανώσει ένας Γαλλος και δεν ήξερε που είναι τα ωραία τα μέρη, ενώ τώρα αυτοί είναι εμπειροι. Ελπίζω μόνο να μην έχει και αναρρίχηση το πρόγραμμα με σκοινιά και τέτοια γιατί δεν είμαι και ότι πιο fit κυκλοφορει...

Πάρτε τώρα μια γέυση από τη φωτογραφία που μου έστειλε αυτός που το οργανωνει:


Υ.Γ. Μόλις χτές ανέβηκε για πρώτη φορά η θερμοκρασία πάνω από τους 20. Αυριο θα έχει 29 μέγιστη και τις επόμενες μέρες θα έχει ένα μίνι κάυσωνα με αποκορωφωμα τη Δευτέρα που θα φτάσει τους 36. Μετά φυσικά θα ξαναπέσει και θα ξαναέχουμε 20 βαθμούς. Κάτι είναι κι αυτό. Αν και νορμάλ καλοκαίρι δεν το λες. Βέβαια νορμάλ εποχές δε νομίζω να ξαναέχουμε πια. Κλιματικές αλλαγές το λένε, και είναι απλό. Τεσπα.

3 σχόλια:

Petros είπε...

Axx gia alli mia fora mas vazeis na diavazoume gia party,voltes me ta podilata de eidiliaka topia kai alla tetoia...Ntropi sou exoume kai eksetastiki edo sti patrida..

plagal είπε...

Τι ειναι το πφαντ???

Για την αναρριχιση θα ελεγα μη φοβασαι, το πολυ πολυ να παθεις οτι ειχα παθει εγω μια φορα που απηυδησα που δεν τα καταφερνα και παρατησα τους υπολοιπους και εκανα το γυρο του γκρεμου, με μονη απροβλεπτη συναντηση ενα τσομπανοσκυλο που χεστηκε πανω του οταν του φωναξα ενα τρομακτικο "ααααααααααααργκ" και συνειδητοποιησε ποιος ειναι στην κορυφη της τροφικης πυραμιδας (κραταγα και ενα ματσουκι για να το επιβεβαιωνω βεβαια).

Επισης, θα ελεγα μην κοροιδευεις τους 30 βαθμους στη Β Ευρωπη γιατι μαλλον θα πεθανετε απο την υγρασια. Μου τα 'λεγε ενας Ρωσος απο Αγ.Πετρουπολη οτι η Αγ.Πετρουπολη με 30 ειναι σαν την Αθηνα με 40+...

kopelitsa είπε...

@petros: κι εδώ έχουν εξεταστική, μην κοιτάς που εγώ έχω μόνο 3 μαθήματα ελλείψει ECTS credits στην Ελλάδα και δεν κάνω τίποτα. Οταν γυρίσω όμως επειδή στην ουσία θα εχω χάσει ένα εξάμηνο θα έχω πολλή δουλεια... Δεν πειράζει όμως, χαλάλι. Καλο διάβασμα πέτρο!

@plagal: Ναι, το έχω διαπιστώσει κι εγώ ότι εδωπέρα η ζέστη σε ενοχλεί περισσότερο και τον Απρίλιο που είχαμε (μόλις) 27 βαθμούς ηταν ήδη πολύ ενοχλητικό.

Το πφαντ (pfand) είναι... άσε θα μου βγεί μεγάλο. Το κάνω κατευθείαν ποστ ;-)