Τετάρτη 25 Απριλίου 2007

Echter Deutscher


Πώς ξεχωρίζεις τον αληθινό γερμανό φοιτητή; Και μη μου πέιτε απο το ξανθό μαλλι και το γαλανό μάτι, γιατί μπορεί να είναι και πολωνοτσέχος και να την πατήσετε. Λοιπόν, τον αληθινό γερμανό τον αναγνωρίζουμε από το σηκωμένο δεξί μπαντζάκι παντελονιού. Προσοχή παρακαλώ, αν έχει το αριστερό, τότε ειναι μαϊμου και μούφα και την ξαναπατήσατε. Το λόγο λοιπόν για τον οποίο ο σωστός γερμανός έχει σηκωμένο μόνο το δεξί μπαντζάκι μου πήρε 2,5 εβδομάδες να τον καταλάβω. Στην αρχή νόμιζα ότι είναι κάποια μόδα, ή κάποια μορφή διαμαρτυρίας σε κάτι (καλα κι εγώ το παράκανα). Την ίδια απορία την εχουν και πολλοί άλλοι ερασμίτες, απλώς ντρεπονται να ρωτήσουν. Μέχρι στιγμής με έχουν ρωτήσει συνωμοτικά τουλάχιστον 3 ξεχωριστά άτομα. Λοιπόν ο λόγος ειναι τόσο ηλίθιος (και τόσο γερμανικός) που δε μπορείτε να τον φανταστείτε. Ούτε κι εγω μπορούσα μέχρι που ρώτησα έναν ερασμίτη που είναι εδω από το προηγούμενο εξάμηνο. Το κάνουν για να μην τους λερωθεί το παντελόνι από το γράσο της αλυσίδας του ποδηλάτου. Δεν έχει σημασία αν έχουν να βάλουν γράσο στην αλυσίδα κανα μήνα. Ούτε αν χρησιμοποίησαν το ποδήλατο στις 8 το πρωι και τώρα έχει πάει 4 το απόγευμα. Το μπαντζάκι παραμένει σηκωμένο και προχειροδιπλωμένο. Ουτε καν με αυτά τα ειδικά πιαστράκια που υπάρχουν για αυτή τη δουλεια. Να χαλάσουν λεφτά; Αφου τη βολεύουν κι έτσι. Να φορέσουν κοντό παντελόνι; Μα γιατί; Τι κι αν οι κοπέλες έχουν αξύριστο πόδι απο μέσα; Δεν τρέχει τίποτα. Μεταξύ μας, ευτυχώς που οι περισσότερες είναι ξανθιές και δεν πολυφαίνεται. Εγώ πάντως μια χαρά κάνω ποδήλατο κι έτσι, με τα μπατζάκια κατεβασμένα. Οι καμπάνες εξάλλου έχουν φύγει προ πολλού από τη μόδα.

1 σχόλιο:

Kouretinho είπε...

χαχα. Κι εσύ την πάτησες! Σύμφωνα με τα όσα γράφεις είμαι κι εγώ Γερμανός...
Έλα τώρα, παραδέξου το, βολεύει το σηκωμένο μπατζάκι...