Δευτέρα 11 Ιουνίου 2007

Greek products in Germany (μουχαχαχαχαχαχαχα)

Τώρα που έχουν σχετικά αποκατασταθεί τα τεχνικά μου προβλήματα θα αρχίσω να ανεβάζω τις φωτογραφίες που είχα βγάλει. Αρχίζουμε εδω με αυτό που λέει ο τίτλος: Ελληνικά προϊόντα

Φέτα (τι Π.Ο.Π. μου λέτε εσείς και λοιπά παραμύθια, η φέτα φτιάχνεται και με γάλα αγελάδας άμα λάχει)




Ελληνική σαλάτα (λέμε τώρα)


Γυροσαλάτα (???)


Και το καλύτερο το άφησα για το τέλος: Γύρος μπέργκερ! Αυτά είναι!



(περισσότερα για αυτό το θέμα δες και εδώ)

1 σχόλιο:

Georgios Giannopoulos είπε...

Έπεσα εντελώς τυχαία στο blog σου..

Εγώ έτυχε να είμαι εράσμους στην Ολλανδία (TU-Delft).. και όσο καιρό ήμουν φοιτητής εκεί είχα γυρίσει πάρα πολύ την Ευρώπη..

Καταπληκτικά μέρη για να επισκεφτείς από εκεί που είσαι (και κοντά) είναι εκτός από την Πράγα (που ήδη πήγες από ότι είδα) είναι το Karlovy Vary, Cesky Krumlov στην Τσεχία. Ενδιαφέρον έχει το Gdansk και η Krakow στην Πολωνία. Μην παραλείψεις να επισκεφτείς τα βουνά Tatras στην Σλοβακία (όμορφη πόλη είναι το Cesky Budejovice εκεί), επίσης ενδιαφέρον χώρα για επίσκεψη είναι η Λιθουανία (και το Vilnius και το Kaunas).

Καταπληκτική πόλη φυσικά είναι και το Dresden που ήδη είσαι και το Βερολίνο φυσικά.

Μακάρι να ήμουν φοιτητής και να μπορούσα να ξαναταξίδευα έτσι.. ;-)