Παρασκευή 15 Ιουνίου 2007

χάζεμα...

Σήμερα πήγα στο ΙΚΕΑ για κάτι ψώνια και μετά πήγα σε ένα μεγάλο σουπερμάρκετ για χάζεμα. Μου αρέσει να χαζεύω σε μεγάλα σουπερμάρκετ και να μη αγοράζω τελικά παρά ελάχιστα πράγματα. Σήμερα όμως είχα και τη φωτογραφική μου μηχανή και έβγαζα και φωτογραφίες με όλα τα ηλίθια γερμανικά προιόντα που σας λέω πάντα για να τα δείξω κυρίως στη μαμά μου, να μη γκρινιάζει ότι δήθεν δεν τρώω και θα πάω απο ασιτία. Τις έβγαζα ψιλοβιαστικά γιατι εκτός του ότι με κοιτούσαν περίεργα οι πελάτες, φοβόμουν μήπως μου πουν και τίποτε από το μαγαζί, πράγμα που έγινε τελικά, με κυνηγήσανε! Αλλά είχα ήδη βγάλει τα πιο σημαντικά. Ορίστε λοιπόν! http://www.flickr.com/photos/kopelitsa-dresden

Υ.Γ. Αφήστε, μετά στο γυρισμό δεν είχε άλλο τραμ και χάθηκα, είμαι και "ταχυδρομικό περιστέρι" παναθεμα με, ουδεμία αίσθηση προσανατολισμού, κατα που πέφτει ο δρόμος μου, τίποτα, και πήγα σε κάτι προάστεια της Δρέσδης χαμένα και έκανα πόσην ώρα να γυρίσω σπίτι. Ωραία ήτανε εκεί όμως, θα ξαναπάω καμια μέρα επίτηδες. Εκτός άμα ξαναχαθώ και πάω ούτως η άλλως.

Δεν υπάρχουν σχόλια: