Τρίτη 15 Μαΐου 2007

κομπιουτερίστικα (Μερος 3)

Αχτουνγκ Αχτουνγκ! Αν βαριέστε να διαβάζετε ότι έχει σχέση με τους υπολογιστές και τα προβλήματα τους, τότε μη διαβάστε παρακάτω. Θα βαρεθείτε.

Δεν ξέρω, ο θεός των ηλεκτρονικών με έχει μάλλον καταραστεί. Τα προβλήματα του υπολογιστή μου είναι κάτι σαν τη Λερναία Ύδρα, για κάθε ένα που λύνω προκύπτουν δυο νέα. Και σ'αυτά προστέθηκε τώρα και η φωτογραφική μηχανή μου που δεν ανοίγει καν παρόλο που έχει μπαταρία. Αλλα αφήστε την αυτή. Το σημαντικό είναι ο υπολογιστής, γιατι αλλιώς είμαι τελείως αποκομμένη απο όλα. Εβαλα το knoppix, το οποίο τρέχει μόνο με nopcmcia, δηλαδή αλλιώς στη φάση που αναγνωρίζει το hardware και ψάχνει για pcmcia κολλάει εντελώς. Δεν ξέρω αν αυτό έχει να κάνει με τον υπολογιστή μου ή με το knoppix, ποιός φταίει δηλαδή. Και στο knoppix δε μπορούσα με τίποτα να κανω configure στο ιντερνετ. Εδώ έχω LAN όπως έχουμε πει, έβαζα την IP και όλα τα σχετικά εκεί που υποτίθεται ότι κάνεις configure και μου έλεγε μετά ότι ο LISa daemon δεν είναι ενεργοποιημένος. Ολα αυτά τα συμπεράσματα τα έβγαλα μονη μου και χωρίς της ασορτί βοήθεια και ψάξιμο στο ιντερνετ γιατι ήταν και Σαββατοκύριακο και δεν είχα πρόσβαση σε υπολογιστή, οπότε μπορεί να λέω και βλακείες γιατί είμαι και άσχετη απο linux. Προσπάθησα σήμερα να ψάξω στο ίντερνετ πως θα το κάνω και δοκίμασα κάποιες λύσεις αλλά χωρίς αποτέλεσμα. Τελικά αφού δε μπορούσα να βάλω ιντερνετ και δεδομένου ότι χρειάζομαι μια πιο μόνιμη λύση από το live CD ξαναπέρασα απο πάνω τα windows, δούλεψε καμια μέρα, μετά πάλι τα ίδια, μετά τα ξαναπέρασα και τώρα λειτουργεί, δεν ξέρω για πόσο ακόμα όμως.

Να εξηγήσω ακριβώς τα συμπτώματα του υπολογιστή μου, γιατι μου τη δίνουν αυτοί που λένε σκέτο δε λειτουργεί και περιμένουν εσύ να καταλάβεις. Λοιπόν, κάποιες φορες όταν το ανοίγω, μπάινει στο Bios, πάει να φορτωσει τα windows και βγάζει αυτο το μήνυμα "Λυπούμαστε αλλά τα windows δεν ξεκίνησαν κανονικά" κλπ. και αποκάτω έχει τις επιλογές ασφαλής λειτουργία, τελευταίες γνωστές ρυθμίσεις και κανονική εκκίνηση, απο τις οποίες καμία δεν οδηγεί κάπου. Ολες αργά ή γρήγορα οδηγούν σε μια παραλλαγή της μπλέ οθόνης του θανάτου (βλέπε και φρικηπαίδεια) με αλαμπουρνέζικα γράμματα και μετά κάνει restart απο μόνος του. Κατα καιρούς παλαιότερα έκανε και κάτι περίεργους ήχους εσωτερικά και αρχισά να σκεφτομαι μήπως φταίει κάτι στο hardware γι'αυτο και έκανα όλη την παραπάνω διαδικασία. Ο υπολογιστής έχει εγγύηση ακόμα οπότε υποθέτω ότι δεν πρέπει να τον πειράξω ή να βάλω κάποιον να τον πειράξει και δεδομένου ότι πρώτον είναι multirama και δεύτερον δεν είναι δικός μου αλλά του μπαμπά μου. Δε μπορώ όμως να σκεφτώ καμια καλή λύση (και μόνιμότερη από το να ξαναπερνάω τα windows ή από το live cd). Οταν έρθω στην Ελλάδα θα τον πάω να τον κοιτάξουν. Το τηλέφωνο που είναι υποτίθεται για τηλεφωνική υποστήρηξη το έπαιρνα σήμερα όλη μέρα και δεν το σηκωναν. Κλασικα πράγματα. Βρήκα και ένα άλλο που θα το δοκιμάσω απο αυριο.



(Η φωτογραφία είναι εννοείται με το κινητό, τουλάχιστον αυτό δουλεύει ακόμη. Προσέξτε τη γκριμάτσα!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: