Τετάρτη 29 Αυγούστου 2007

Τέλος...

Το παρόν μπλόγκ αφού έπιτέλεσε το έργο του κλείνει λοιπόν, μια και το εξάμηνο τελείωσε και είναι καιρός κάθε κατεργάρης να πάει στον πάγκο του. Ποτέ δεν ασχολήθηκα επαρκώς μαζί του και γι'αυτο το layout του ήτανε χάλια, όπως το template δηλαδή, σκεφτόμουν πάντα ότι δεν άξιζε να σπαταλησω χρόνο απο το εράσμους μου μπροστα απο την οθόνη του πισιού. Του ζητώ συγγνώμη λοιπόν που ήτανε λίγο κακόγουστο και που πολλές φορές δεν καθόμουν ούτε καν να ξαναδιαβάσω τα κειμενα που έγραφα και τα άφηνα με λάθη γιατι δεν προλάβαινα.

Δεν ξέρω αν θα συνεχίσω να γράφω. Δεν ξέρω αν έχω κάτι να πω, που να μην είναι κλισέ, ώστε να έχει ένα λόγο ύπαρξης ένα νεο μπλόγκ. Γιατι το παρόν ήταν πάντα erasmus-oriented δεν έγραφα γενικούς μου προβληματισμούς, άσχετους με το θέμα. Αν και πια είμαι εθισμένη στο να διαβάζω μερικά μπλογκς, σχεδόν να ενημερώνομαι απο αυτά που δεν ξέρω αν θα αντέξω τον πειρασμό. Αν μου'ρθει όρεξη θα σας το πω πάντως. Προς το παρον γεια σας. Να προσέχετε και να 'χετε τα ματια σας ανοιχτα. Και να μου φιλήσετε τα παιδιά! Bis später... vielleicht!

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κοπελίτσα, σε βρήκα κατα λάθος πριν κανά δύο μήνες. Ούτε καν θυμάμαι τι έψαχνα. Χάρηκα να διαβάζω τα γραπτά σου αν και δε πρόλαβα πολλά. Ελπίζω κάποτε να δωθεί σε κάθε Έλληνα η ευκαιρία να δει μόνος του έστω και μόνο μια δυτική Ευρωπαϊκή χώρα, να προβληματιστεί για την δικιά του και να καταλάβει τελικά τι πραγματικά σημαίνει ξενερουά.

Dresden blog, rest in peace.

Heliotypon είπε...

Τώρα που σε βρήκα εγώ φεύγεις;

Petros είπε...

Vlakeies!
O kathe asxetos exei kai apo ena blog !(mexri ki ego na fantasteis)
Olo kai kati tha sou erthei na grapseis!

Ανώνυμος είπε...

Kopelitsa γεια σου. Εγώ σε είχα βρει από τον kolivas.de και σε παρακολουθώ εδώ και 3 περίπου μήνες. Νομίζω δεν είχα αφήσει ποτέ κανενα μήνυμα.

Πάντα χαιρόμουνα να διαβάζω κείμενά σου. Ίσως επειδή μου αρέσει να θυμαμαι τα παιδικά μου χρόνια στη Γερμανία.

Τέλος πάντων.
Ich hoffe dass du nicht aufhoerst zu schreiben. Wenn du ein neues blog beginnst, lass es uns wissen!

Danke fuer deine schoenen Texte.
A8lios.

Καλή συνέχεια...

Suspect είπε...

καλη δυναμη και καλη συνεχεια..

Το κάρβουνο είπε...

Και εγώ σε διάβαζα συχνά, είχε πολύ πλάκα, εύχομαι να συνεχίσεις...

Vladimir Urbano είπε...

Hallo,
ich heiße Vladimir und bin Chilene.
Ich finde dein Blog sehr gut und schön. Ich bin ein DAAD-Stipendiat und in August werde ich nach Dresden fahren, ich bin 1 Jahr dort bleiben, also vielleicht können wir uns treffen, oder chatten, weil ich einige Deutschen Personen kennen lernen brauche.

Du kannst mir schreiben: vladimirurbano@bronze.cl

Was sagst du?
Viele Grüße,
Vladimir Urbano

stathis είπε...

γεια σου και από εμενα!
με καθυστέρηση 1 χρόνου περίπου ανακάλυψα το blog σου καθώς τώρα έψαξα πράγματα γύρω απο εράσμους και Δρέσδη.
Είναι αρκετά πιθανό να πάω του χρόνου Δρέσδη εράσμους για 1 χρόνο.
Γενικά πιστεύεις αξίζει το κόπο για τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα ως εμπειρία?